Dagen efter

nu har det snart gått en dygn sen du försvann Yoshi.
Låg och grät till två i natt, somnade av att jag grät. Det är inge kul!

Tosse är jätte ledsen, det ända han gör är sitter i fönstret och kollar ut och bryr sig inte ett skit. Tycker synd om honom sen efter den här lång helgen. Eftersom Jörgen och andreas kommer vara hemma och jag tills söndag.

idag gick jag till skolan fast vi har ledigt, men som sagt missade Np i fredags och idag skulle man ta igen det. Satt och pratade med andy innan provet han skulle visst också göra det. Kom hem vid halv tio och då satt jag och gosade med tosse och lagade mat.

Vid halv tre kom pappa för att vi skulle upp till sjukhuset för att prata. Säger bara en sak: Pappa, du är inte frisk!

Sitter nu och väntar på mat, pommes och chicken bitz. Mums!

Sen blire ut med madde, jag klarar inte av att sitta hemma med all lukt av Yoshi. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback