Min dag

vaknar upp vid halv elva, äter mat och ser på tv.. sedan efter ett tag ringer jag isabelle och vi bestämmer att hon senare ska komma och leka med mig. medans jag väntar på slöflocken så ser jag på tv och sitter vid datorn med min pappa..

han åker nämligen till italien på tisdag och ville ha musik. han satt där i TVÅ timmar, han gick igenom verkligen all musik som fanns på datorn, ca 2000 låtar. shit!

Ifall kom isabelle, och segot tar fel buss så jag måste palla mig ner till ljungsbro för att möta henne, redigt jobbigt men tog cykeln.. närvi gick hem mot mig pratade vi en massa och skrattade :) Tycker om henne :)

vi kommer hem och ser på tv och äter glass, sedan vid åtta åkte hon hem och jag kollade på she´s the man.

nu ska jag snart gå och lägga mig ska upp sex imorgon..

jag kom en sak när vi väntade på bussen förut.. Brunnby är en förort till ljungsbro som är en förort till linköping, hahahah

jag tycker om dig mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback