18 mars

Vilken kväll det blev igår måste jag ju få påpeka.

Emil kommer runt åtta snackar sönder sig emd min extra mamma, dom pratade om saker jag inte fattade mig av sen så till slut fick jag ut emil och vi fortsatte ut till honom. Där kollade vi på tv och gjorde inte alls mycket.. sedan vid tolv skyssade han hem mig. Då hittar jag en snarkande anne i soffan..

Sitter där tills hon vaknar och vid kvart i ett åker vi till resecentrum för att hämta pappa. Då helt plötsligt måste han ha snus så vi åker till ryd statiol för att köpa snus.. Påvägen ringer emil och det slutar med att han också var påväg dit så det var lite roligt faktiskt.. Sedan när han hade köpt sin korv och pappa sin snus så åkte vi åt två olika håll.. somnade som en en ehm jag vet inte!

Sitter och laddar hem musik, joddla med siv dom är bra haha!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback