Familjekväll ?

Vilken kul helg detta blir måste jag ju säga. Igår blev man tvingad att vara hemma och få dåligt samvete för att man försöker visa att man är glad. vilket man inte är! Patetiskt!
Sedan somnar man helt förstörd och får inte sova för äkliga ungar skriker som galningar och en syster som kommer in och skriker på en för något man inte har gjort. Ännu mer patetiskt!
Eller ännu senare när man blir tvingad till än ännu mer äkligare familjekväll. Vilken kul helg ? Nej, usch och fy.
Det finns en plats jag skulle vilja vara på nu och det är är på öland. Denna helg suger faktiskt riktigt hårt.

Jag har inget att göra förtillfället och försöker få pappa att åka in till ikea med mig för att köpa mig lite kläder, men det ända han säger är. Du får pengar på måndag så kan du köpa det då. Visst ^^ Det kanske inte är så att jag behöver bikini och shorts kankse imorgon ? smartas!

Jag är fan patetiskt, säg någon som inte håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback