Riktig jälva fyllenatt!

Såg nyss vad jag hade skrivit för inlägg i morse. Som sagt jag var något fruktansvärt full i natt. men kan ju berätta om kvällen nyktert!

Isabelle och jag bestämde oss för att gå och fika och prata, sedan gick vi ner till stångån där vi träffade på Anders tysken rikard johanna och någon mer.. Efter nån timme blev det bara jag bella tysken och anders kvar. Bestämmer oss för att åka hem till anders för att supa, nu menar jag supa!

När vi väl kom till anders runt tolv lärde tysken oss ett spel. Ett shott spel! Orkar inte berätta hur det gick till, tar det någon annan dag.. Men iallfall vi 4 drack upp en bacardi på 30 minuter. Alla däckade runt 3 på natten medans jag full som fan springer runt i lägenheten och shottar ännu mer. Jag shottade 3 sex on the beach på 10 minuter kommer jag ihåg iallfall.. Efter anders hade däckat väckte jag honom på direkten för att jag var så jälva kåt, (förlåt, sånt ni inte vill veta) men det var jag. Fick det jag ville!

Klockan ringde kvart i fem, för då skulle den fulla isabelle gå upp för att åka till jobbet.. tysken och jag följde med henne till bussen, jag gick i endast täckte och hotpants. haha! jag var full helt enkelt!
När hon hade åkt iväg gick jag till sängen och kröp ner i anders varma famn och somnade som en stock! Vaknar senare med världens jävla huvudvärk. Shit, kunde inte röra mig! var verkligen död! Så andy fick komma och hämta mig för jag klarade inte av att åka buss..

anders och tysken lämnade även mig ensam hemme hos anders, dom skulle till landet med tyskens kusiner! Jag sov en liten stund sen fick jag panik och började städa lite lätt men slutade lika fort igen och gick fram och tillbaka i hela lägenheten för att jag var så jälva röksugen. och inte en ändå cigg jävel fanns det någon stans. blev nästan förbannad!

Nu är jag hemma, mår rent av åt helvete ska ut och röka sen ta en lång varm dusch!

hejdå.

Jag vill ha dig, och jag menar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback