idioter

sitter här framför dumburken mår rent av åt helvete. Oc började idag, jag älskar oc! Men strunt samma n för nu ska jag berätta om mitt meningslösa jävla liv... Jag vet inte varför jag helt plötsligt blev ledsen, men jag skulle kunna gråta i floder förtillfället. Jag har så jälva ont i hjärtat idag. Jag skakar för att jag fryser fast att jag sitter här med duntäcke runt mig och elementet är på högsta. Jag har inte feber så jag är inte sjuk. Jag orkar inte mer, jag mår verkligen inte bra. Hela tiden, varje dag innbillar jag mig att jag mår bra, att jag orkar men det är ju bara skitsnack för jag orkar verkligen inte mer. jag vill inte ta mitt liv, det vill jag verkligen inte, helt ärligt. Men jag vill ha någon jag kan älska, som älskar mig lika mycket tillbaka som jag kan krypa ner hos när jag är ledsen och så vill jag ha någon jag kan prata med någon som jag kan verkligen säga allt, precis allt som gör mig ledsen. (fuck nu kommer tårarna), vilken bebis jag är, sitter här och tjuter. Idiot! skriver klart snart igen, ska bara ner och duscha.. nu är jag klar en halv timme senare!
Nu känns det bara ännu värre, jag hatar allt, precis allt! jag vill döda alla, precis alla för ingen färtjänar ändå mig. Det är nog som alla säger, jag är en egoist som bara tänker på mig själv! ÄR JAG DET ? som min lillasyster sa, du är som seth i oc. En självupptagen bitch. hatart! att min ända syster säger något sånt sårar. Jag orkar fan inte mer, snälla hjälp mig någon. Jag mår bara dåligare för varje dag som går.jälvafan
fuck fuck fuck säger jag bara. när kommer du ? Du som ska rädda mig från detta jälva skit liv, jag lever fan i ett skit liv. mitt hjärta orkar inte mer, mitt hjärta är i tiotusentalsbitar, men det är ingen som fattar. alla tror att jag är så jälva glad bara för att jag ler, ler gör vel alla. jag kan ju inte gå runt i skolan och tjuta eller ? Fan, jag måste ju le så ingen ser, att jag mår sämst. Men det märker ju ingen ändå. Att massor läser detta gör ju ingen hjälp, alla tycker ju bara jag är sjuk i huvudet, för att ingen jävel bryr sig. FITTOR hela bunten
Nu ska jag gå och göra något bättre än att skriva om detta jälva skiten, jag ska typ gå och borsta tänderna. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback