Sportlov

Idag är ingen skolan utan sportlov, Gött xD

Igår gjorde jag inte alls mycket, såg på oc och sov. Chrille fixade cigg åt mig så han och natta kom förbi mitt fönster annars gjorde jag inte alls mycket. kanske blir fest med dom i helgen, lät lite lockande faktistk xD

Idag är jag otroligt seg och trött. Fick panik förut om vad jag skulle äta. Eftersom jag inte kan laga mat eller jag kan vel om jag vill. fast egentligen inte. Sist jag lagade mat blev allt svart. Dt är nästan pinsamt att inte kunna laga mat när man är 17 år. haha

Idag vet jag inte vad som händer, ska vel vänta på att madde ska komma hem så jag kan leka med henne, eller så blire vel film med nicke. får se som sagt...

Nu ska jag göra mamma glad och dammsuga lite...

Hejdå och ja jag saknar dig och vill att du ska komma hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback