fredag, hallelujha

84331-2384331-2284331-21

Idag har jag målat massor dörr lister med Ellenor, vi lyssnade på the beachs boy och hade kul. Sedan drog jag till skolan med andersson och åt med britta och lekte lite med johanna på matrasten. Sen drog jag och britta iväg på datan, det var lite små kul idag. Sen mötte jag isabelle och va lite till med johanna på resecentrum, sen åkte vi hem och åt och spelade spel, sen åkte hon hem.. nu ska jag sova!

Förresten så ska jag ha en jätte bra kväll imorgon. Först blire föfesta lite med isabelle och sen 7 seven sen kanske det blir att sova hos zebbo får se hur det blir.. Sen blire iallfall hem till pappa på söndag och då kommer även Eva med barnen några dagar. Kommer ha svåra sömproblem men det har jag alltid.

Nej nej, ska borsta tänderna nu och sedan gå till sängen och se på tv. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback