En madde dag

Idag har jag lekt med madde. Först gick vi ut och gick med hennes hund. Och helt plötsligt bajsar den då fick inte madde upp bajspåsen och dt visade sig efter ågra minuter att hon hade påsen upp och ner. (haha) sen så köt hon inte igen påsen så efter några meter kände jag att dt verklign stank. haha. Efter ett halvt varv runt skäggetorp så orkade v i inte mer och drog hem till mig och bakade chokladbollar. Allt gick helt bra, men sedan när vi skulle äta dom smakade dom inte så jätte bra direkt. då frågade madde om jag hällde i socker och då kom jag på att jag tog pärlsocker som dt man skulle ha på chokladbollarna. HAHA
smarto (A) sen efter ett tag gick vi upp till centrum och köpte choklad och hamna framför en äkligt bra film hos madde. nu sitter jag här och knarkar musik och funderar på att gå och bädda ner mig i sängen..

Köpte förövrigt en stock snus idag, har iallfall lagt undan än! =)

Imorgon ska jag ta dt extremt lungt, och sova sola och se på film.

Jag tror allvariligt att jag lägger ner att ha energi på dig. tycker om dig mycket men behöver svar.
Eller ajuste, jag byter ju kille "var tjugonde minut" eller hur var dt du sa ? haha

Hejdå xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback