två specialla tillfällen!

Nu ska jag berätta om två väldigt speciella tillfällen från året 2007.

Först den 15 maj avliver vi våran älskade hund yoshi som endast blev 7 år.
Har var alltid den som kom först till dörren och som alltid kom och hoppade upp i sängen och pussade på en tills man äntligen steg upp. Det var han som alltid ville ligga och sova bredvid än när man skulle sova!
Tre dagar innan händelsen får jag reda på att vi ska avliva honom, för att han har fått en stroke.
Tårarna rann ner och jag sprang hem till madde. Jag tror att jag aldrig varit så ledsen på grund av ett husdjur!
Jag saknar honom fortfarande och när man går i hallen hänger massor kort på honom! Då blir man glad.

image256
Yoshi är den brun vita och den andra är min hund tosse

En annan speciell händelse är när jag fick reda på att mimmi skulle lämna oss för 3-4 år för att flytta upp till norrland för att gå i skolan där uppe. En skogsmaskin linje som inte fanns någon annan stans. Vi hade precis fått tillbaka kontakten och allt var otroligt bra mellan oss! Efter två månader kom du tillbaka igen och då spreds sig lyckan över hela kroppen. Tror jag aldrig har saknat någon som jag saknade dig! Vi pratade i telefonen ungefär 1 timme om dagen. Vi hade alltid något nytt att berätta!
Även fast vi har våra stunder nu så vill jag att du ska veta att du är min bästa vän och jag är så glad att du står ut med mig. Jag älskar dig Mimmi Ilonormi <3

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback