När stiger solen igen ?

jag vet varken ut eller in, varför saknade jag att äta frukost med dig idag ? varför saknade jag att äta lunch med dig idag? och varför saknade jag att gå runt och busa med dig och tobbe idag? Jag vet inte, jag orkar inte tänka på det! Men det gjorde jag och det känns hemskt!

jag har lust att gå och gömma mig ett tag komma tillbaka om ett halv år eller så, orkar inte med allt här i lkpg. Allt här innebär att man måste skärpa sig, man måste bete sig som vuxen man måste le för att inte visa att man är ledsen när man egentligen är det. Jag vill så gärna komma bort, snälla någon ta mig här ifrån ?

jag har så mycket som sitter och nager mitt hjärta, jag vill inget annat än berätta allt och lätta på hjärtat. Jag vill verkligen det. Det är så mycket att det skulle ta dagar och tårarna skulle rinna tills jag skulle svimma av vätske brist!

Jag har verkligen så ont i hjärtat att jag skulle göra precis allt för att få komma bort från allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback