men skärp dig

idag har det varit ganska roligt i skolan, håller på att bygga ihop en fönsterram. Det är sne men det ska jag och magnus fixa imorgon sa han! Efter min rediga bygglektion så åkte jag hem till mamma en sväng och somnar som en stock i min säng till Idol 2007, vaknar av att  gummybear song spelas på högsta volymen på mobilen eftersom anders ringer.. Drar till den dära filuren ett litet tag, för att hämta min mp3.. satt och pratade lite ett tag och det var trevligt. Sen vid åtta åkte jag hem, för jag var hungrig.

Nu tjatar syrran som en idiot för hon vill ha datorn, jag har suttit i ca 10 minuter medans hon har suttit sen ca sex sju. Hon är hopplös. Bra för henne att jag ska gå och sova nu då! Förresten tror jag min syster röker och hon är 13 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback