Godnatt

Nu har jag fått nog av min tråkiga lördag, vill jag påstå!
Imorgon ska jag baka pepparkaksbollar, det ska bli kul och sen ska jag längta till måndag då det är fucking christmas som jörgen säger. Och då får jag öppna mina paket, som bland annat innehåller mina nyårskläder jag har fått av pappa, dock inte i julklapp utan jag vill att dom ska ligga där så man får mer paket. Lägger in bilder på nyårskläderna efter julafton!

Ha en underbar kväll av dom minuterna av lördag det är kvar!
Godnatt

image223

Tänk om det kunde vara så här mycket snö? Så man kunde få gå ut och vara super barnslig och bygga snökoja och åka pulka. Brukar ni åka pulka?
p.s det är jag förra vinter.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: köpt dom på H&M.. allt från H&M vettu :D

Postat av: Tobias

svar: haha nice :) jofan är fan kåt på H&M:D

2007-12-23 @ 00:10:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback