Fredagen den 14 December 2007

Jag har en riktigt god julstämning. Sitter och dunkar julmusik för fulla muggar. Min bror kom hem nyligen och frågade om jag hade ont i magen för att jag sjöng så falskt! Tack brorsan ;)

Nu tänkte jag ta mig i kragen och börja packa. Ska ju trots allt till pappa imorgon och vara där tills dagen efter julafton. Så måste tänka på att ha med mig dom julklappar jag har köpt och kläder så det räcker.

Nästa lördag ska jag umgås med min saknade johanna, henne har jag saknat något otroligt mycket. Då ska jag handla in dom sista julklapparna och kolla klänning till nyår och troligtvis några nya pumps. Måste även kolla på vad jag ska ha till julafton. Då ska jag spendera min tid utanför motala med min farmor och min älskade farfar. Det ser jag fram emot. Tyvärr blir jag lite ledsen på min farbror Dennis som inte kommer hem förns juldagen. Då hoppas jag starkt på att han har tid att komma förbi. Har ju trots allt önskat mig säsong 3 av OC av honom.

idag ska jag bara ta det lungt. ska om ca en timme gå upp till centrum med chrille och natta. Natta åker till thailand imorgon. Dumma unge! Kommer sakna henna mycket!

Ikväll har både madde och ida tänkt att bli fulla, i bestorp city. Det lär jag nog få höra om på byggtimmen på tisdag!

Sen fick jag reda på att våran julavslutning för Bp2HUA blir bowling klockan tio på cosmix (Stavas det så ?)
Jag kommer nog att förlora åter igen. Som vanlig jag gör när jag spelar bowling.

Jag hittade min gamla mobil, kollade igenom den och hittade otroligt gamla bilder. Tyvärr kan jag inte få över dom på min mobil förns jag hittar ett kort jag kan stoppa in i telefonen och skicka över dom till min nya mobil. Ska kolla om jag kan ta brorsan kort en snabbis. Bilderna kommer senare. Dom bilderna kommer att vara från 2004 och framåt tills 2005.

Det är 10 dagar kvar tills julafton och 17 dagar kvar till nyårsafton. jag längtar som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback