Året 2007

Snart är året 2007 slut, detta år har båda varit dåligt och bra. Tyvärr mest dåligt!
Nu kommer det några händelser!

15 maj avliver vi våran hund yoshi som har fått en stroke.. 15 juni hade jag en jätte bra skolavslutning med mina närmaste och klarar ettan. (vilket jag inte trodde).. 1 juli träffar jag anders, som man kan nog förklara på ett sett "mitt liv förändrades".. Jag och bella persson drar till öland med min pappa och grannarna, mycket värt! En mycket bra vecka med mycket sol och festar på stranden... Skolan börjar och jag hamnar i bp2hua (Byggprogrammet 2 husbyggnad A) Jag blir också mycket bra vän med madde (en gammal klasskamrat sen 7-9) och ida och sedan tar upp kontakten med mimmi som jag var på samma kollo som år 2002. Får även upp kontakten med natta som jag gick i skolan med när vi var mindre, och hennes pojkvän chrille som nu är mina närmaste vänner! Jag förlorar min bästa vän isabelle. På min födelsedag den 21 april fick jag en överraskningsfest! Jag spenderade hela min sommar hos anders i ekholmen som man kan nog beskriva som min bästa sommar. Alla fester med mina brudar är också mycket värt att nämna. Halloween var en mycket bra dag trots allt. Alla fem brudar sammlade.

Jag kan nog skriva flera rader till men det känns som att dom dära tillfällena är speciella. Speicellt några av dom. Jag ger året 2007 en 7 av 10 möjliga och jag ska göra nästa år till det bästa året någonsin. Då fyller man 18 och får ta körtkort och kommer in på krogen.

Hoppas ni andra har haft en jätte bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback