Whatte heeell!

Andra dagen av skolan avklarad! Igår blev det information om det kommande läsåret. Idag gick vi runt hela stångån och sen kastade vi stövel och sågade och mätte och vägde saker. Grupperna inom rungången tävlade. Min grupp är sämst och kommer förlora!

Jag har även fått reda på att jag har kommit in på måleri, öh? Jag vill inte gå måleri längre, jag vill verkligen gå anläggning och sedan fortsätta att bli maskinförare. Men nu helt plötsligt får jag inte gå anläggning för det inte finns platser, men det fan det tidigare idag.
Min mentor ringde hem förut och sa det. blir helt förvirrad, men aja imorgon måste jag bestämma mig!

Idag ska jag sova hos anders igen, gjorde det igår med. Idag pågrund av bråk här hemma. Velat dra för flera timmar sedan, men känner att jag vill träffa min mormo och morfar som kommer hit om ett tag.

Nu ska jag klä på mig, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback