Sommaren 2007

Nu är sommaren 2007 över och det känns förjävligt. Vill inte att sommaren ska ta slut, har sådan ångest för imorgon och jag vill verkligen ine börja skolan igen. Detta sommarlov har både gått upp och ner, mest uppåt faktiskt och den här sommaren var mycket bättre än förra. Vad har jag nu gjort under denna sommar ?

- Öland med elvis
- Utflyter med anders och tysken
- Myskvällar med tjejorna
- Myskvällar med anders
- Kräftskiva med släkten
- Badat/solat
(men tyvärr inte så mycket som önskat)
- Sommarjobbat och tjänat pengar
- Många festkvällar med mina tjejor
- Fika stunderna med tjejorna
- Kvällarna hos anders med mimmi

Det där är saker som är värda att nämnas från sommaren 2007

Det har hänt många dåliga saker också, som jag båda ångrar och inte ångrar. Det jag ångrar mest är nog bråken med mamma. Bråket med isabelle vet jag inte, tycker bara att det är så barnsligt. Något jag kommer sakna mest under denna sommaren är kvällarna med anders, och mina pratstunder med mimmi. Jag vill inte att det ska ta slut, jag vill ha kvar allt.

Det känns som allt kommer ta slut imorgon...



Nu gäller det att ta tag i skolan, och visa att man kan bli en utmärkt snickare. Jag vill visa det också! Ska börja med naturkunskap och samhäll, jag vill inte! Det är iallfall tur att jag varken har matte eller engelska längre, men det kommer vel till våren..

Jag ger den här sommaren en 4 av 5 möjliga. 1 av 5 möjliga med alla bråk och nergånger.

Nu inväntas sommaren 2008 och jag hoppas den ska bli lika bra, men lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback