Glad eller ledsen ?

84331-80
Vill gå från sånna här tillfällen till mer....

Vill visa att jag kan klara mig själv, vill visa att jag är stor. Trots min barnsliga humor och barnsliga sätt att berätta saker och betemig mot mina föräldrar. Jag vill hoppa och skutta, skratta och bara skrika rakt ut av lycka. Jag vill komma till det stadiet. Just nu är jag ju bara i stadiet, sova röka och tycka synd om mig själv! Vill lämna det stadiet bakom mig, men det är inte lätt. När smärtan är svår är det svårt att få den att försvinna. Jag vill inget heller än att smärtan försvinner. Jag vill bli en glad alexandra och en poestiv alexandra som älskar livet!

Sånna här tillfällen, när hjärtat skriker av glädje...


84331-79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback