Everything make´s me mad!

jag hatar människor som inte vill lyssna, som inte vill förstå vad folk vill. Som bara tänker på sig själva i olika sammanhang. Jag är trött på alla just nu, jag förstår mig faktiskt inte på folket idag. Alla dagar går ut likadant, höra skvaller och sedan berätta vidare allt, varför måste det vara så ? Varför allt detta jälva skit snack. Varför kan inte en enda dag bara gå ut på att skratta och bara vara. Varför ? Iiskan jag har inombords växer bara mer för varje dag, jag vill bara skrika ut allt ihop på folk som gör mig sådan här person. Jag vill göra som Marissa i OC gör i ett avsnitt, bara skrika rakt ut kasta möbler och visa min ilska. Jag har en sån smärta inombords och det alla gör är att kolla på, jag fattar inte. Vad har jag någonsin gjort mot er ?
Jag vet att du ogillar mig och du vill inte ha något med mig att göra pågrund av att jag klagar, men säg det då istället för att skriva. Blir så irreterad på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback