MIN FÖDELSEDAG

84331-4984331-48
Min födelsedag.
Träffar isabelle halv åtta på stationen, då drar hon på mig en ögonbinda och går med mig runt vid resecentrum och tar mig sedan till stångån där jag hör folk börjar att sjunga, hör sen att det är natta och gänget. Blir jätte glad och där sitter vi och dricker och grillar. Tack bästis för världens underbaraste kväll...
Fick även världens snyggaste tröja av alla, den ska jag hänga upp i taket hos pappa :)
Lite senare drog några hem till robin och satt o kollade på tv, framåt tolv halv ett drog vi ner till ågatan och kollade sen skulle robin och jessica ha kebab så det blev kebab baren sedan resecentrum så vi hann med halv två bussen..

Vill bara tacka, Isabelle madde Natta chrille robin maria emelie moa mimmie jessica emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback