Gymmet

Idag efter solan drog jag till world class och tränade, det blev att cykla i 75 minuter sedan stryka i 30 minuter, otroligt nöjd är jag... Sen drog jag in till stan och tiggade pengar av syrran och såklart fick jag ju det. Snäll är hon ibland trots vårat super stora bråk igår...

Idag på måleri fick jag och marre börja om helt och hållet. För dumma treorna hade tagit våran färg när vi skulle måla en gång till, så vi fick  ta en annan färg och börja om. Kul ? nej, verkligen inte..
Det gick väldigt fort för oss två och micke skämtade om hela tiden att vi var super bra målarepolare.. sedan säger han helt plötsligt när vi målade listerna och kom lite för nära varandra..

- akta så det inte blir som på lady och luffsen (micke)
- hahahah (marre och jag)
- Magnus, visst är dom perfekta målarparet.. (Micke)
- Men självklart... haha (magnus)
PINSAMT

Idag kommer förhoppningsvis emil och sover hos mig, hoppas hoppas hoppas!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback