fett skojj

Dagen hos mormor och morfar var jätte bra,allt var perfekt och jag är hel nöjd med dagen.

Kommer hem runt åtta, halv nio drog jag in till stan och träffade natta och alla, då blev det bussen till hjulsbro till em, satt där och chillade. Sen vid tolv in till stan för att träffa martin. stackars martin säger jag bara. Orkar inte berätta allt. Men nu ska jag berätta det roligaste på hela kvällen..

- Natta, om vi springer så hinner vi ner till klostergatan med halv ett bussen (jag)
- Ja, det gör vi fan. (Chrille)
- okej, men jag springer inte förbi gulan i klackskor (Natta)
- nej då, vi börjar springa vid videobutiken, (jag) (vi var vid kebad baren)
Börjar springa som fan vid videobutiken.
- va faaan, det var ju 201 juu (skriker jag)
- NEJ, det var 202 (skriker chrille)
efter några meter..
- NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det där var ju 202. (skriker jag)
- FAAn, skriker chrille
- Men det går en 523 halv med, spring chrille (Skriker jag)
Vi springer som fan och hinner med 523 exakt. haha pinsamt alla tre var helt flåsande ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback