bakis bakis bakis

jag är bakis, jag kom ut ur sängen för ca en timme sen. Jag är helt död och jag måste jobba arlset av mig nu pågrund av att i kväll börjar vi att riva alla tapeter. Ska snart fortsätta med min jävla huvudvärk. Hatart!

Annars var gårdagen jätte bra tycker jag!
Åkte in vid fyra köpte cigg och mötte upp natta och alla tjejorna. Sen vid sex får vi alkoholen och isabelle åker hem med allt och jag åker hem för att byta kläder. Sedan en timme senare ses vi på resecentrum där vi mötte up fridah och Emelie. Drog sen till trädgårn där mötte vi upp jessica mimmie och maria. Drog fram filtar vatten pipa och börjar att dricka, Mums..
Efter ett tag kommer madde och ida, sedan dök det upp två till som vi inte kände eller jag visste vilka det var. Den ena hade kilt och inget under, när jag blivit lite onykter så frågar ju såklart att han ska bevisa det och gör det lixom, hallå :O Men iallfall, sen så kom natta, nattis fia och chrille men dom drog lika fort :/ Men sen kom det massor mer från ljungsbro, lite kul satt där. Sen till slut drog alla och det var bara jag isabelle kvar på scenen i trädgårn jätte fulla. Där låg vi och pratade med oss själva och skrattade jätte mycket, och det tog oss typ 45 minuter till resecentrum, haha! 
Kom hem helt bra, eller ramlade av sängen några gånger :P haha

Men men nu har jag huvudvärk och är jätte arg och ledsen men det kan vi ta ngn annan dag!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback