x&y

Grattis mamma, nu är du ännu närmare 40 xD
Hon fyller år idag, eller oj det är ju söndag nu så alltså fyllde hon igår lördag hihi!
Mormor och morfar kom och hälsade på, vi åt tårta och thai mat, nam nam :D
Sen fick ajg åka med dom hem till pappa, jag ska nog sova nu, är jätte trött
hejdå

Förresten var min mormor och morfar med i svensk damtiding, för att morfar lillasyster´s barn har gift sig och dom känner kunga familjen, hallå panik att mammas kusin är vän med kunga familjen och att mammas faster bor på ett slott, Puhh!
och sen min mormors syster alltså min mammas moster äger halva örebro, för hennes man är stenrik.
han är även gator och sånt i stockholm, rik jälvel ? aa det tror jag nog på!
Shiet alltså, fotbolls arenan i örebro heter mamma´s mosters efter namn. Bernt
PANIKPANIK va fan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback