Herregud

På söndag ska jag på födelsedagskalas hos anna, vi ska äta smörgåstårta. Nam Nam xD


Dagen har var mycket bra, idag fick jag och marit en jätte stor garvattack efter vi varit ute och rökt.
Här om dagen var den en kille som skrek öh och sen vinkade sen idag satt han inne i trä salen och då skrek marit öh till honom han kollade och jag gav på ett stort garvanfall, sen gick jag typ in i dörren då började marit och garva, sen runt hörnet sitter en byggklass och har lekion med öppen dörr och vi asgarvar. Mycket bra!
Sen har jag även lekt med andersson och stenman, det var kul. Vi satt och blinkande rött och vitt ljus i våra ögon, hähä! Stenman masserade öven mina fötter, han var sämst.

nu äter jag popcorn och dricker pepsi och lyssnar på en jätte dålig remix med rammestein.
Jag tänker även på dig, det vill jag inte. Jag som lovade, blää!
Nu förstör jag ännu en gång, ja bra alexandra!

imorgon ska vi ha trä för sista gången, AJUSTE FAAAAAAAAN
Vi har ju läxförhör imorgon om träplankor, ohjälvar i mig.
Bäst att jag hämtar häftet och börjar plugga, Mhm kul!

imorgon ska jag även leka med min bästis isabelle friberg och på lördag ska vi på hockey, oh ja xD
Men tyvärr lär nog djurgården åka på däng, mycket dåligt!
Men men, jag är andra lhcare så..

Igår fick jag en lacoste tröja av min mamma, den nya modellen. Den är fin, och blå!
jag vill ha mina pengar så jag kan köpa nya skor, fast får nya nästa vecka om dom kommer någon gång..
jaduu, Då har jag 21 st..

Nej, nu ska jag plugga träplankor, ehm okej!

hejdå

" OMG, I WANNA FUCK YOU SO HARD "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback