nej

Jag vet fortfarande inte hur jag mår, nu är det inte bara det här med dig. Utan det har jag nästan glömt bort... Utan jag orkar bara inte helt mer, jag sover verkligen ingenting längre. i natt sov jag FYRA timmar. gick och la mig vid två och lik fan ska jag vakna sex och inte kunna somna om. Fuck vad jag hatar att inte kunna sova.. Jag orkar inte med mitt liv längre, just nu verkar det som alla mår dåligt, och jag hatar att alla mina  närmaste mår dåligt. Det gör så ont i mig då, men det vet ingen om.. jag försöker och försöker för att få er att må bra, men jag klarar inte av det.. Jag måste ta tag i mitt egna liv, mitt liv rinner ut i sanden.. jag behöver någon som tar hand om mig.. Jag vill bara bort från allt, verkligen allt komma bort här ifrån och lära känna nya personer få nya föräldrar glöma allt mitt förflutna, jag har ändå inte haft några bra liv än..
Eller vissa stunder vill man ju komma tillbaka till, som ett minne jag kommer ha starkt kvar inom mig..
Lördags natten till söndagen den 5 november. Då har jag aldrig aldrig aldrig kännt mig så hel, jag har aldrig haft ett sånt leende.

Hejdå, jag hoppas att jag någon gång ska få ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback