Förlåt

att veta att du är långt ifrån mig gör mig ledsen, men att veta att jag aldrig mer komma få ha tillgång till din närhet,
gör mig förstörd!

jag vet inte hur jag mår, jag vet  inget förtillfället. En sak vet jag iallfall, det är att jag är djupt sårad. igår trodde jag inte att jag skulle bli så här sårad, men det blev jag visst!

Här sitter jag i min ensamhet och gråter, gråter för mitt usla jävla liv. Jag hatar verkligen mitt liv.

jag trodde på dig, och nu känns det meningslöst. Känns bara som ett stort misstag dom här 3 veckorna.. Men ändå inte, för du fick mig att må bra, du fick mig att skratta på ett sett jag aldrig har skrattat på förut..
Please remember me, please remember me, please please !

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fan va jag lider av detta... men denna person kommer att komma ihag dig! Hoppas du kanner dig battre imorrn eller sa... och (nu vet jag inte om det ar en kille som du skriver om men jag antar det) det finns mer an en perfekt kille! Tappar man en sa ska du veta att det kryllar av heta killar med hjarna och humor!
Hoppas du hittar en ny battre!!
Kramar//Olivia


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback