Glöm inte bort att du är värdelös!

Nej då , jag lovar :/

Idag leker jag med Andersson och Wickman, det är kul ( : .
Wickman och andersson spelar Xbox och jag sitter och lyssnar på musik :)
hihi

På fredag ska jag och min favorit isabelle supa, jätte mycket faktiskt :D
Hej hopp va det ska gå vilt till!

Jag och böre är tillsammans,
Jag har ett barn som är vårat, och den heter molly! Vi har bestämt att det är en tjej, så det så :D
HAHA

Imorgon är det dags för att fixa drickat, jippie :D

Hejsvejs, nu vill jag med spela xbox :D hihi


När jag gick hem från marcus förut regnade det, så jag hade ingen lust att tända en cigg..
Så nu är jag jätte röksugen, men får hålla mig tills imorgon..
Jag vet att jag skulle sluta den 19, men nu är det så jobbigt, så fuck that, har säkert rökt 3 paket sammanlagt sen i söndags :/
Förövrigt kommer viktoria troligtvis ftill mig, hon ska med till stan.. Det ska bli kul :)

Nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig ner i min ursköna säng och kolla på tv, för jag är sådär äkligt trött idag, Usch för att jobba! BUT MONEY IS MIIINE :D:D

jag tycker om dig jätte mycket, du är så där bra, som jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback