utan på tror ni att jag är så glad,

Jag har bränt mig på ryggen, typsikt!
Det är fula ränder från mitt linne, buhu!

Jag vet inte hur mycket mer jag klarar av att ta! , Om en dag åker ni , en jälva dag! Fuck you !
Jag får bara skit från alla, alla snackar bara massa jälva skit, klarar inte av att ta mer skit.
Ge mig en sprit flaska och ett paket cigg och låt mig va,
Fuck allt på denna jord, inget funkar längre!
verkligen inget, jag kan fan inte äns sova längre, ligger vaken hela nätterna och lyssnar på musik.
Den musik som får mig att gråta, fan!
Jag trodde du var ute ur mina tankar, men innerst inne finns du kvar. Långt där inne ligger du kvar och skaver på mitt liv. Du är som en cancer, en cancer som aldrig lämnar kroppen!
Du var mitt allt, verkligen mitt allt! Men en dag försvann hela altet, Allt bra gick upp i rök.
16 december 2005, vart försvann mitt liv ?
Förlåt, men jag har inte glömt dig än. Fuck!
"Jag blev kär i en ailen"

Dra åt helvete, varenda jävla jävel.
Nu ska jag ut och röka, något jag borde sluta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback