xboxtjaffs

Idag har jag och min bror haft världens diskussin om xbox.. Vi vill ha xbox 360 hem, det vill jörgen med men inte mamma.. Vi diskuterade vart vi skulle ha den gamla xboxen när vi kanske köper 360, mamma vill slänga ut den och jörgen vill ha in den i sovrummet jag vill ha in den i mitt rum och andreas vill ha in den i vardagsrummet. haha!
Så nu får vi se om det kommer hem någon ny xbox. jag menar då blir det ju perfekt då får jag in den gamla in i mitt rum och så kan jag spela hela nätterna. och sen så köper jörgen gears of war. jälva bra det skulle bli.
Det ska jag äga till anderas imorgon!

Min mamma är snäll, dom ska äta oxfile imorgon men efter jag har åkt så mamma ska laga oxfile till mig innan jag åker till stan. Oh min mamma är bra =)

Nu ska jag gå och sova. jag är jätte trött och jag har ont i näsan.

Godnatt imorgon är det nyår och då är det fest som gäller stenhårt. Supas ska det som fan :D

Lilla patrik, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback