Juldagenskväll

Idag har jag haft en bra dag, tro det eller ej!

Först var jag med madde en kortis sen ringde hon igen, då gick vi ut och tog bilder och inte så mycket mer, sen stack i jag iväg på lite äventyr, haha! Sen drog jag åter igen till madde och berättade allt om mit äventyr, sen kom isabelle till mig och vi gick en långpromenad, vi hämtade även upp andersson, jävla trevlig pratstund måste jag säga.. Och jag bara babblar och babblar. haha =)

Jag vill egentligen kolla på oc, men jag orkar inte. Så ska gå och ta på mig min pjymas, som består av trorsor och linne, hett (A) haha. och nörda mycket tv.

Jag hoppas att i mogon blir en lika bra dag, men det får vi se när vi vaknar imorgon. Då är det annandagen, tror jag iallfall ?

Godnatt och geeed jewl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback