Idiot alexandra

Inatt har jag inte sovit så mycket, jag har legat och tänkt på vad jag har fått den här julafton, och jag kan inte komma ihåg allt... panik!

19 tum wildscrem till datorn
Lysande tangetbord
Två mjukisbyxdress, (intersport och något annat märke)
En bok
Ett par bruna klackskor
Ett par svarta klackskor
En Jacka
En guld ring
Sminkväska
Tabortsminksak
Hårfön
Tavla
9 album hard dance mania
pengar
"presentkort" till lager 157 (ska dit någon dag)
Strumpor
En gina tröja
En pjymas
Smink
sen tror jag inte det var något mer. Nu väntar jag ivrigt på att farmor åker till pappa och lämnar mina julklappar från pappas släkt. Jag tror jag kommer få något riktigt jälva bra ifrån min farbror :) OC , jag hoppas på säsong tre, fick ju säsong 2 förra året :D

Nu ska jag se på film, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback