plugg time!

Ledsen över igår men blev helt förbannad igår.

Har försovit mig, skulle vara på körskolan nu och plugga men missade nio bussen och nästa går inte förns tio. Inatt drömde jag världen konstigaste dröm. Ni vet en klassisk armekansk film, kärleks film när flickvänen inte blir om tyckts i pojkvännens familj? jag var den tjejen och vi gjorde utflykt i göta kanal? sen kom det en haj men hajen kunde inte ta oss för det fanns inget vatten på ett ställe i kanalen. Helt plötsligt började alla i familjen bråka och vi kom till ett cafe? men alla ville hem och det började bli mörkt.. sen helt plötsligt var det en strand om man gick dit så kom man till en stad. men dom fattade inte det så jag gick själv och gjorde slut med min pojkvän och kom på att jag inte hade några cigg så ringde min pappa som tydligen var jätte rik och gav mig pengar. Sen står jag och ska köpa cigg och glass..... och dåååå
lets have some fuuun..........min alarmsignal. dags att gå upp..


Nu ska jag leta reda på mitt busskort och åka. Idag är det svarta mjukisbyxor och en blå stor t-shirt.. Om jag ska kunna plugga måste jag ha bekväma kläder på mig och jag är bekvämast i mjukisbyxor.. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback