kan icke sa nicke sova!

god kväll så här 9 minuter i ett en fredag kväll. Jag sitter och bläddrar igenom alla våra tv kanaler och har tråkigt! Ska nog fortsätta kolla på tv för jag lär väl inte somna än på några timmar. Jag kan inte sova om nättern eftersom jag ligger och tänker på teoriprovet som är snart och uppkörningen. Det är faktiskt sjukt hur nervös jag är. Jag vill bara att det ska vara över, men det är det vel snart förhoppningsvis.. om jag inte kuggar? Därför håller vi alla tummarna så får ni titta in varje dag ifall det står om jag har körkort eller inte.. Yeaaaaah!

Nu ska jag bädda ner mig ordentligt i sängen och se tv, datorn får vara på ifall jag inte kan somna så kan jag dra på en film lite senare.. Godnatt på er!



jag vill ha sommar!
Förövrigt sommaren 2006 på våran balkong hos mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback