inte nervös ?

Usch vad jag är trött, kunde sova inatt och nu måste jag gå upp. Hade gärna velat ligga kvar hela dagen. Men uppkörning står på schemat idag. Och vet ni vad? På något jävla vänster är jag inte ett dugg nervös :S Förstår inte varför lixom..
Annars idag händer det inget, kuggar jag idag lär jag gå under totalt och gräva ner mig under jorden.

Imorgon börjar skolan för mig, började egentligen igår men tog ledigt ons tors för uppköring och teori. Kvart över åtta börjar jag med SH. Skit kul.. Ingen sovmorgon längre :( Men slutar tolv eller vad det är.. Iv valet slutar imorgon. ska få veta betygen och sen hem. Skönt!!

Dags att klä på mig eller något.. men kan nog faktiskt ligga kvar en stund till.. bussen går inte förns om en timme.. jag är lat, japp japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback