hur barn blir till, mat och plugg

Hemma igen efter en trevligkväll hos madde med lite vänner. Blev bjuden på smörgårs tårta med tonfisk i och sedan kladdkaka till efterrätt! Bestämde mig faktiskt redan igår att jag inte skulle äta smörgårstårtan för att det var tonfisk i (LÄS: hatar tonfisk.. äkligt) men smakade för att se om man kunde äta allt annat. Det visade sig att det inte smakade någon tonfisk utan jag fick smaken av leverpastej, hur? Vräkte i mig tills magen blev full..

Fick för mig att börja läsa "hur ett barn blir till" Hittade äkliga bilder och fick veta att spermier är blåa när man kollar riktigt noga på dom i microskåp eller vad det heter. Hur coolt är inte det? Jag tog ett kort på en tjej som födde ett barn bakifrån, brast i skratt och fick nästan kramp i magen.. hur cool är jag? Vet inte om jag vågar visa det, för jag menar det är verkligen knäppt att man kan föda barn på det settet.. Halleluhja!!

Nu ska jag äta mat som står och väntar på mig och låsa in mig på mitt rum och plugga.
Imorgon är det nathalie på schemat och körlektion, yes!! Och så har jag en överraskning åt er imorgon, men det kommer inte fram förns efter två tre.. kika in då, jag lovar er antagligen får ni läsa något hemskt eller något roligt!

mycket text och lite pluggande.. Äta och plugga.. som wille sa idag, vi får se om du är vaken när jag kommer hem inatt!!
Klart jag är det sa jag och gick glatt till bussen.. eeeh?


Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack så mycket :)

Ja desamma! :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback