Hard dance mania vol 14

Jag ska ge er lite tips så här en måndags efter middag.. Jag fick för något år sedan 9 skivor från hard dance mania och sen dess varit fast alla olika remixer. Sökte på dom och tog hem 14 för att se om det var lika bra. Det är nästan bättre, har lyssnat på 3 låtar av två mappar och äskar den redan! Så är nu sugna på att ha olika slags remixer av hardstyle och trance dra hem hard dance mania..

Det är ju inget bra ljud i en laptop så ska gå till jörgen och låna hans hörlurar och sätta mig vid skrivbordet och dra i mina högtalare som fortfarande står där. Då jävlar blir det dunk i mina öron!
(får inte dra på basen hos mamma pågrund av tjuriga grannar som inte tål något.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback