God eftermiddag!

God eftermiddag på er.
Idag gick det inte alls bra på teorin. Jag var hungrig och väldigt trött. Satt ca 3 timmar sen gav jag upp för att åka hem och käka. Så gick förbi willys när jag åkte hem till mamma en snabbis för att köpa powerking. Har ställt in mig på att vara vaken hela natten för att plugga. Har ju trots allt provet imorgon klockan kvart över åtta.

Har funderat nu några dagar på att göra en helt ny blogg och börja om från början. med nya kategorier och en bättre blogg överhuvudtaget. Har ingen lust att ta bort allt från bloggen eftersom jag har inlägg från 2006. Men då ska jag göra en helt ny design. Ska fundera på det så märker ni vel om det inkommer en ny adress..

Nu ska jag städa lite mitt rum och börja plugga. Har en liten visning för en familj om ca 40 minuter. Så får se om jag får vara hemma eller inte. Hoppas jag iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback