förbannat jälva hor skit

jag får sådan jälva damp på allt som finns i min omgivning. Det är ju ta mig fan makalöst hur jälva hänsyns lös man kan vara och hur jälva kall man kan vara. Kan man inte göra något just den dagen eller stunden går hela jälva världen under. Ingen kan ta hänsyn att jag har svårt med att plugga, alla pressar mig som in åt helvete att jag måste klara teori provet. Jag bara orkar inte höra allt jälva tjat mer. JAG BEHÖVER KOMMA BORT FRÅN ER ALLA. jag orkar inte höra längre hur dålig jag är för att jag inte klarar teoriprovet och hur dålig jag är för att jag inte hänger med i skolan. Det är ingen som ser att jag försöker, jag försöker verkligen. men man har ingen lust att försöka när man varje dag får höra hur dålig man är på allt.

FÖR I HELVETE LÄMNA MIG IFRED OM NI BARA SKA KLAGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback