bilfärd med nathalie!

Jag och muppen bestämde oss för filmkväll gick upp till centrum för att köpa lite men istället drog vi till sko punkten för att kolla skor med nathalie sådär i sista sekunden.. då blev jag sugen på en cheesburgare och en miklshake.. drog drive in.. när jag fick min mat ville natta också ha milkshake, så då åkte vi till MC i ryd och drog drive in.. sen åkte vi till macken i ryd och väntade på tobbe, då skrek vi på stönlåten så det stod härliga till.. sen körde vi över en hög med skum och tobbe blev arg när han såg att natta hade köpt nya skor!!

- Jag säger till tobbe så höjer du..
- aaah
- älskling jag älskar dig jätte mycket
- NATTA HAR KÖPT NYA SKOOOR!
- HÖÖÖÖJ HÖÖÖÖJ HÖÖÖÖÖJ
hahahha!  (jag har fet stil)

sen öppnade tobbe fönstret och natta började tjöta och sen stängde han fönstret så påsen fastnade och sen ramlade dom ur och natta fick damp.. haha sen åkte vi över skum och vi verkligen as garvade.. haha sen ville natta köra ihjäl tobbe. gaah säger jag bara.. vi har alltid roligt vi!

imorgon ska vi alla på 572 till skolan, yeaaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback