bara för att...

BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄLVA BÄST OCH KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG.

Jag blev jätte nervös när jag satte mig i bilen på körskolan innan vi skulle upp till vägverket.. satt och andasdes som en idiot och pratade med mig själv.. när allt var över och vi stannade på pakeringen satt jag och höll händerna hårt på ratten

Läraren - Jadu alexandra....
jag - Mhm
Läraren - Ja, det är godkänt
jag - VA? skojar du ?
Läraren - hehe nej nej!
jag - hihihihihihihihhii.. (tänk er att jag verkligen började säga hihihiihi och höll på att börja gråta)
sen kom min körlärare in och jag vände mig om och log :D

Nu ska jag bara klara teorin och det gör jag nästa vecka.. plugga plugga plugga!!

Kommentarer
Postat av: Myh

Wiie! Grattis :) Hoppas du klarar teorin nästa vecka då :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback