natti natti

Nu ska jag straxt lägga mig i sängen och smaska på min choklad! Mycket mumsigt! min syster har lånat min mobil för att ha musik på när hon duschar, hon är lite smårolig hon! Hon har fått 10 minuter på sig nu, får se om hon håller det!
Imorgon blir det skolan, hela dagen om jag pallar det! Dock har det inte blivit någon teori idag! men imorgon blir det de! det lovar jag! Jag har trots allt halkan 1 oktober!
Så här ser min måndag ut :

08:15 - 10:10 - Iv val Fotografisk bild
10:45 - 12:15 - Religon A
13:15 - 14:15 - Svenska B
14:30 - 15:30 - Svenska B 

Sängen väntar, godnatt


Glöm inte bort att ni kan vinna en ny design lite längre ner!


London flygplats påsken 06

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tack! ;D

Ha en bra söndagskväll du med. ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback