läs inte , frustrerad över cigg

Nu börjar nerverna i mig koka snart, jag är så jävla förbannat röksugen att jag kommer börja gråta snart! Varför gör mig arg och dra upp saker som gör mig irreterad när DU vet att jag håller på att sluta röka! Varför tror du att jag åker hem redan idag? För att kolla på dig gör mig förbannad och irreterad!
Just nu känns mina lufvägar långt borta och ciggen så jävla nära! Vad gör ca 400 kr per år ungefär för mig att betala? Stå ut med hostan och bli förkyld och få rejäl hosta 2 gånger om året eller sluta och få det ändå men ha någon som betalar min medicin? Dilemmat är väldigt nära och jag vet inte! Rökningen är min räddning och mina föräldrar vill att jag slutar att röka? Jag vet inte än, JAG BLIR SÅ JÄLVA IRRETERAD PÅ ALLT SPECIELLT DIG MAMMA EFTERSOM DU BETER DIG SOM EN JÄVLA 3 ÅRING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback