jävla körlektion

Det känns som om jag blir sämre för varje dag! Nu har hostan kommit tillbaka och jag har ingen hostmedicin kvar! Vadå detta suger? Ska jag ha ny måste jag ringa till vårdcentralen åka dit och få ett resept så jag kan hämta ut det I LJUNGSBRO!

Jag orkar knappt göra något, hur då ska jag palla ta mig till stan och ha körlektion? Jag kom på igår kväll att jag hade körlektion idag. Och jag måste betala om jag inte går på den för att man måste ringa och avboka dagen innan och jag kom på det efter dom hade stängt! DET SUGER! Därför ska ajg snart hoppa in i duschen ta ipren och dricka något varmt och ta mig till stan och köra! Det blir ingen teori idag fast att jag behöver det! Blääää

Dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback