JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE!

Jag tänker mer och mer och vet att paniken kommer att komma och jag kommer bryta ihop och gråta! Jag försöker bara få det att inte hända, jag försöker men det går inte! Jag är skit rädd för att komma ut på ett bygga och arbeta med massor av nya människor! Jag är rädd för vad som händer i framtiden. Jag behöver ett stöd, någon som hjälper mig så jag slipper gå igenom detta själv. För jag klarar det inte själv, jag bara gör inte det! jag vill inte ut på praktik, jag vill inte bli plattsättare jag vill inte bli stor. JAG VILL INTE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du...så är det att bli stor...att börja nya jobb...aldrig ha pengar så det räcker..alla bara tjatar...välkommen till vuxenlivet....attt ständigt vara rädd ...

2008-09-28 @ 14:35:11
Postat av: Anna

Såå farligt är det faktiskt inte...

Det blir vad man gör det till...

Se det från den ljusa sidan ;-D


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback