Jag är cool

Idag är jag skit cool för jag skriver blogg!

Idag har jag arbetat från tjugo över åtta till kvart i fyra! Jag är duktig, jag har gjort "elementpanel" i en tunnel som ska vara med i något som heter november ljus här i linköping! Besök har jag också haft, av mimmi! vi har busat och pratat och jag har haft ett huvud som en treåring, allmänt SKOJ faktiskt!

Jag är hur jävla trött som helst, funderar på att gå och lägga mig och sova nu faktiskt! men det gör jag inte! Nu ska jag lyssna på dj blå, riktigt bra helt klart! Nu ska jag fortsätta och lyssna och spela harpan, gud vilket liv jag har!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad härligt, det är ju jättegott.

Postat av: carro

Tack! :)

2008-09-25 @ 19:27:15
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback