I´am jane

Vilket dag det har varit idag! Jag har satt upp gummi i tre badrum och suttit och väntat på att det ska torka, då höll jag på att somna! Imorgon fick jag ledig bara för att jag har halkan halva morgonen fram till tolv! På torsdag ska jag vara med två nya grabbar från företaget jag är på! Dom ville tydligen ha bild på mig för att se hur jag såg ut. Så min handledare gick runt och smygfotade mig hela tiden! Ganska elakt! men jag gav igen! Dom bilderna kommer lite senare!

Dock kommer inte min handledare vara där på torsdag, ganska tråkigt och träffa två helt nya personer igen. Dom är 21och 26 tror jag han sa! kanske är snygga, vem vet det?

Nu ska jag klä på mig och städa lite i mitt rum, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback