filmer hit och filmer dit

Jag borde vara knasig, nu ska jag kolla på min 4 film på 24 timmar. Jag kommer ju hinna se alla filmer vi har lånat av min faster. Igår somnade jag till vem kan slå filip och fredrik. Var det bra ? Hann bara se till halv tio, jag säger ju att jag aldrig kan se på tv utan att somna. Jag behöver powerking, och det finns inte här där jag bor. Det suger!

Nu ska jag se på linas kvällsbok för vi har bara skräckfilmer kvar och det vågar jag inte se på själv dock att det är mitt på ljusa dagen. Såg på hairspary nyss, den var ju helt gudomligt bra. Alltså den som kom ut förra året 2007 inte den jätte gamla gamla. Jag behöver röka, men lär ju inte få gå ut och röka för anne. Det är så typiskt henne!



Så här såg jag ut den 19 november 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback