borde lära mig

Godnatt bloggen, nu ska jag ta en av alla powerking jag köpte förut! Ikväll får jag bara dricka 1 för resten ska gå till nollningen imorgon. "jag går i säng med min lärare" en ganska dålig låt! Sen ska visst emil komma till mig imorgon men han ska klättre upp genom min balkong, han är tragisk den människan.

Imorgon kan jag tänka mig att det inte bli många inlägg, om det ens blir något. jag kommer troligtvis sluta halv fem imorgon då IV valet slutar, och halv sju ska vi träffa alla nollor! Och på den tiden ska jag gå runt på stan och köpa saker till nollningen. Dom ska ha med sig tandborste, sopppåse och sin vita t-shirt eller en ny om dom inte var med sist!

nu kallar sängen, en kall säng det kallar inte men att lägga sig ner och krypa ihop till en liten boll det kallar vill jag lova!
Godnatt, ska försöka upptradera under dagen, har ju ett stort hål! Ses imorgon och godnatt ♥


Fotograf: Jag
"jag kanske borde lära mig dricka öl"

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag borde också lära mig dricka öl ;)



Åh tackar. Ja, helgen kommer bli toppen, min bästa vän gifter sig imorgon =) Vad skall du göra i helgen?


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback