yees

Sitter och laddar Ipoden för fulla muggar och ha laddat in massor av ny bra musik på den också! Bland annat the kooks som är ju hur bra som helst, att jag inte har lyssnat på dom tidigare! Jag gjorde lite popcorn nyss men dom fick jag inte ha ifred utan dom tog min syster in till sig när hon kollar på andra avenyn, Tror ni hon lämnar några till mig? Det tror faktiskt inte jag! Tänker inte säga något! vi får se om hon är någon snäll syster!

Imorgon får jag ett 2 gb minne till telefonen! Jag längtar, därför får jag använda Ipoden imorgon tills jag kommer hem! På tisdag är det knät, jag är lite små nervös! Nej nej nu ska jag faktiskt gå in och hämta popcorna för jag har en känsla av att det inte finns många kvar och då kommer jag inte bli glad ska jag lova er! Fast vet ni vad som hände nu? Hon gick in med skålen i mitt rum, herregud! Hon har nog slagit i huvudet! nej nej sängen väntar och att pilla lite på telefonen!

Natti nattii!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Sexparty?

Ja, visst är den snygg. Jag älskar den!



Det är bara bra med mig, själv då?

Postat av: Marica Rödebäck - Sexparty?

Tack gumman ;)

2008-10-05 @ 21:35:23
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback